מדי יום שישי מתנדבים שלושה ילדים להעביר פעילות לבחירתם לכל הכיתה. במהלך הפעילות עולים צרכים לקיום ערכים שונים כמו שיתוף פעולה, חברות, מעורבות וכבוד. באחת הפעילויות שהועברו, כל ילד קיבל דף, רשם את שמו וצייר דיוקן עצמי, כאשר כל כמה שניות מעבירים את הדף לילד שיושב מימין. ראשית, יש להבין הוראות כך שהיה צריך להבהיר מדי פעם מה נדרש. שנית, לעתים הם קשקשו או ציירו קרניים לציור של החבר. זו הייתה הזדמנות לשוחח על כבוד, על הקשבה להוראות, על דחיית סיפוקים, על חברות ביניהם. ההפעלות הן קרקע פורייה לפיתוח מיומנויות חברתיות ואישיות.
