יום הזיכרון זיכרון ליצחק רבין ז”ל – דניאלה גינת וקארין קמפנר, ד’1

יום הזיכרון זיכרון ליצחק רבין ז”ל – דניאלה גינת וקארין קמפנר, ד’1

ביום ראשון6/11 התקיים יום הזיכרון לראש ממשלת ישראל יצחק רבין ז”ל. רבין נרצח לפני 27 שנים בתום עצרת לשלום על ידי מתנקש יהודי.

התלמידים השתתפו בפעילויות מגוונות בנושאי יחסים ושיח בן מחזיקי דעות שונות, כבוד הדדי וחברות:

תלמידי שכבת ח’ השתתפו בדיון ובתערוכה שהתקיימו בבית ראשונים, ובבית הספר שלנו התקיימו מעגלי שיח בנושא “רעות” בכיתות הגבוהות.

תלמידי כיתות ה’ הופיעו בטקס מרשים בפני כל התלמידים והורים שנכחו, לריקוד ולשירה הצטרפו גם תלמידי כיתות אחרות.

 

דניאלה גינת וקארין קמפנר מכיתה ד’1 רצו לבדוק איך הרגישו המשתתפים באירוע ולכן פנו לכמה מהם והנה התשובות שהן הביאו איתן:

תמר פלס, כיתה ה2

-איך הרגשת בזמן הטקס?
הרגשתי מבוכה אבל גם הצלחה. מבוכה כי לא נעים להופיע מול כולם אבל הצלחתי להקריא את התפקיד.

-האם זכרת את הטקסט?

כן אבל היה רגע שבו קצת התבלבלתי.

– היה לך רגע שבו לא רצית לעשות את הטקס?

כן.

-היה לך פחד שמישהו לא יאהב את התפקיד שלך?

כן אבל תמיד הייתה לי את התמיכה של ההורים.

 

אמה לוי, כיתה ה2

-איך הרגשת בזמן הטקס?

נהניתי ממש, הרגשתי שאוהבים את התפקיד שלי.

–האם היו לך קשיים בזמן הטקס?

לא היו לי קשיים, הרגשתי שאני עושה את תפקידי ממש טוב.

-היית נבוכה בזמן הטקס?

הייתי נבוכה אבל ממש קצת כי ראיתי מבטים של הורים בקהל והם אהבו אותי.

-היה לך רגע שבו לא רצית לרקוד?

לא. נהניתי מכל רגע בריקוד אפילו שכל זה היה ביום העצוב הזה הייתי גאה בעצמי ובריקוד שלנו.

 

מיקה שמש, כיתה ה2

– איך הרגשת בזמן הטקס?

בזמן הטקס הרגשתי מובכת ופחדתי לעשות טעות.

– האם זכרת את הטקסט  בזמן הטקס?

זכרתי את הטקסט ומזל שלא התבלבלתי.

 

נועה וייצמן, כיתה ה2

-איך הרגשת בזמן הטקס?

הרגשתי סבבה אבל היה לי גם קצת עצוב בגלל מה שקרה לראש הממשלה שנרצח.

– האם זכרת את הטקסט?

לא ממש, היה לי קשה לזכור אותו.

– האם היו לך קשיים?

היו לי קשיים, התבלבלתי בזמן הטקסט.

-היו לך פחדים שמישהו לא יאהב את תפקידך?

חד משמעית כן אני לא רגילה לזה ומאוד התרגשתי כי זה לא סתם תפקיד בטקס.

-הרגשת שעשית משהו לא טוב?

כן, לא זכרתי את הטקסט כל כך טוב.

את חושבת שהרגישו את זה? זה היה בולט? מה אמרו לך?

חלק שמו לב שלא זכרתי, אבל לא אמרו לי משהו על זה. מה אני יכולה לעשות? העיקר שהשתתפתי כי בכל זאת היה לי חשוב להופיע.

להשתתף בכל מופע או בטקס: לרקוד ולזכור טקסט כל אלה בהחלט יכולים לרגש מבוגר או צעיר שמופיעים בפני קהל. אבל כמו שהבנו חשיבותו ורצינותו של הטקס דווקא ביום הזה עוד הוסיפו אלמנט לתחושה הזאת של המשתתפים.