מו שרובכם כנראה ראיתם, היו הרבה עבודות של מפות מחומרים שונים על השולחנות בכניסה לבית הספר. אלה היו עבודות של כיתות ה’ בגאוגרפיה, בהנחיית המורה מיכל פלנר. המשימה שהוטלה עליהם הייתה להכין דגם של כמה צורות נוף-ים: יבשת, אי, חצי אי, אוקיינוס, מפרץ (מים שפורצים לתוך יבשה), ומיצר(תעלה או מעבר צר של מים בין ים לים או בין ים לאוקיינוס). היו רעיונות רבים לדרך ההכנה של העבודות: פלסטלינה, נייר, פלסטיק, הדפסה, ועוד. היו מגוון של עבודות, גדולות וקטנות, לפי מפה קיימת ולפי הדמיון, ועוד. אני בעצמי עשיתי עבודה כזאת, ואני חושב שזאת הייתה עבודה מעניינת וכיפית, ובאותו הזמן מלמדת. היינו צריכים לחשוב איך להכין צורות נוף שונות, מאיזה חומרים להרכיב אותם, וברוב המקרים גם להיפגש כדי לעבוד עם חבר או חברה לכיתה. למדנו לעבוד ביחד ולהיות יצירתיים, ובו זמנית למדנו את כל צורות הנוף. אני חושב שזאת עבודה טובה, ושכדאי לעשות עוד עבודות כאלה בהמשך.
