לפני כמה ימים יצאנו, תלמידי כיתות ז׳, לסיור לימודי בירושלים.
תחילה ביקרנו במוזיאון לאומנות האסלאם, שם למדנו כי באומנות האסלאמית אסור לצייר בני אדם וטבע במפורש.
תחילה ביקרנו במוזיאון לאומנות האסלאם, שם למדנו כי באומנות האסלאמית אסור לצייר בני אדם וטבע במפורש.
כמו כן, גילינו שהמוזיקה שהתפתחה בארצות האסלאם באה לידי ביטוי גם בחלק מן הפיוטים היהודיים המוכרים לנו.
התרשמתי באופן מיוחד מתערוכת החמסות במוזיאון, בה מוצגים מאות דגמים של חמסות שנאספו מכל רחבי הארץ.
נהניתי מאוד מהביקור במוזיאון, למדתי רבות על האומנות האסלאם והתרשמתי מהחמסות המקוריות שהוצגו בתערוכה.
לאחר מכן, עצרנו בגן הוורדים למנוחה ולארוחת צהריים קלה.
מגן הוורדים המשכנו לבית המשפט העליון, השוכן במבנה מרשים וחדשני.
בבית המשפט למדנו על תפקידם של כל הגורמים המעורבים בהליך המשפט.
התרשמתי באופן מיוחד מתערוכת החמסות במוזיאון, בה מוצגים מאות דגמים של חמסות שנאספו מכל רחבי הארץ.
נהניתי מאוד מהביקור במוזיאון, למדתי רבות על האומנות האסלאם והתרשמתי מהחמסות המקוריות שהוצגו בתערוכה.
לאחר מכן, עצרנו בגן הוורדים למנוחה ולארוחת צהריים קלה.
מגן הוורדים המשכנו לבית המשפט העליון, השוכן במבנה מרשים וחדשני.
בבית המשפט למדנו על תפקידם של כל הגורמים המעורבים בהליך המשפט.
התרשמנו מהמבנה הגדול, הפתוח והמואר, המאפשר כניסה ישירה של קרני אור השמש (כדי שהאמת תצא לאור).
לקראת סיום הביקור אף צפינו בחלק מדיון במשפט בזמן אמת!
למדתי על תפקידים נוספים שלא הכרתי וכיצד מתקיים כל הליך המשפט.
זה היה טיול מהנה והאתרים בהם ביקרנו השאירו בי רושם רב.
אין לי ספק שאזכור אותו תמיד.
לקראת סיום הביקור אף צפינו בחלק מדיון במשפט בזמן אמת!
למדתי על תפקידים נוספים שלא הכרתי וכיצד מתקיים כל הליך המשפט.
זה היה טיול מהנה והאתרים בהם ביקרנו השאירו בי רושם רב.
אין לי ספק שאזכור אותו תמיד.









