היומן של חנה – שקד ליברנט, ז’2

הסיפור נכתב לתחרות סיפורי התנ”ך בהנחיית המורה ענת ברבירו היום אני לוקחת את בני שמואל להיכל בשילה כי הבטחתי שאקדיש 

הסיפור שלא נגמר – ההמשך שלכם – גל ברגמן ומיקה חטב

זוכרים את “הסיפור שלא נגמר” שכתבה שלי אופנהיימר מכיתה ה2? שלי שלנו קיבלה שתי הצעות לסיום הסיפור. המשך הסיפור של

הסיפור החדש של שלי אופנהיימר – מי יכול לשלוח סיום לסיפור?

משפחת גבריאל האמינה בכך שכל בני המשפחה צריכים לבצע מטלות בבית, כל אחד בהתאם ליכולתו. לדוגמה, אבא היה אחראי על

קריאה – רן שוורץ, ד’1

במה לדעתכם הקריאה עוזרת לנו? לדעתכם קריאה זה דבר חשוב? לדעתי קריאה משפרת את היכולות שלנו. הקריאה מלמדת אותנו דברים

מפגשי קריאה

במהלך החודש אנו מקיימים מפגשי קריאה של תלמידים בוגרים ותלמידים צעירים. הם קוראים יחד, בשיתוף פעולה ומחזקים דיוק ומהירות קריאה,

כיתה ב’2 לומדים בכיף באוהלים

ליה לוי מספרת: “המורה שלנו, נעמי, ביקשה להביא סדינים ליום כיף. התחלקנו לקבוצות שונות ובנינו אוהלים בכיתה, בהם למדנו אחרת.

שיעור צפייה של סטודנטים למוסיקה בכיתה ב’1 בהנחיית שרית

סטודנטים מהפקולטה לחינוך מוסיקלי במכללת לוינסקי, באו ללמוד משרית, המורה למוסיקה בבית הספר, ולהתרשם מהשיעורים הייחודיים, בהם התלמידים “מרגישים” את

להקת “נעורי גבעתיים” בפינלנד – אפרת מאיר

בתאריך 3/5/19, ביום שישי, טסתי עם להקת “נעורי גבעתיים” לפינלנד לבקר בעיר הלסינקי, שם זכיתי לייצג את גבעתיים ולהופיע בטקס

אולימפידע – נגה גינצבורג וראיין ויס, כיתה ה’

בכל שנה מתקיימת תחרות עירונית במתמטיקה לתלמידי בית הספר היסודי מכיתות א עד ז. השנה ייצגו אותנו בתחרות נגה גינצבורג

בוקר של צילום בספארי

באחד מימי החורף הנעימים יצאו כיתות ג-ו במסגרת תל”ן לביקור בספארי בהנחיית רונית. מטרת הביקור הייתה לצאת אל הטבע הקרוב