חג השבועות – רן שוורץ ד’1

השבוע חגגנו את חג השבועות. לחג זה יש כמה שמות: חג הקציר, חג הביכורים, חג השבועות וחג מתן תורה. לכל

הסיפור של רון – המשך הסיפור – גל ברגמן ג’1

משפחת גבריאל האמינה בכך שכל בני המשפחה צריכים לבצע מטלות בבית, כל אחד בהתאם ליכולתו. לדוגמה, אבא היה אחראי על

ערב שיא אמירים

בסוף יוני התקיים הפנינג סיום של פרויקט “אמירים”. תלמידי ד-ו שמשתתפים בפרויקט והוריהם הוזמנו לבית הספר כדי לסכם את השנה

שיעור מזרחנות עם גלית במסגרת “אמירים”

תלמידי “אמירים” בכיתות ד-ו לומדים עם המורה גלית על מדינות הגובלות עם ישראל. במהלך הקורס של כיתות ד נעשו עבודות

קיץ – נגה ספורטא, ב’1

בשיעור שפה קיבלנו עבודת מיון של מילים הקשורות לקיץ. אני אוהבת את הקיץ כי אוכלים גלידה, ארטיקים ופירות טעימים, וגם

שיעורי אנגלית עם נונה בשכבת ו’

תלמידי שכבת ו למדו בתחילת שנה פתגם באנגלית: KEEP CALM AND CARRY ON פירוש הפתגם הוא: “הישארו רגועים והמשיכו הלאה”.

פירמידה מקוביות

בשיעור אומנות מפתחים גם תפיסה מרחבית וחזותית באמצעות בנייה בקוביות. באחד השיעורים תלמידי כיתה ד ערכו ניסוי מעניין. הם בנו

אור וצל – פרויקט צילום בהנחיית רונית

במסגרת שיעורי העשרה, כיתות ד השתתפו בפרויקט צילום מיוחד בנושא “אור וצל”. ים רובינשטיין מספרת: “המורה רונית הסבירה לנו כיצד

יצירת מנדלות בשיעורי אומנות עם שרון

המנדלה היא דיאגרמה סימבולית המורכבת מעיגול. יש לה משמעויות שונות בתרבויות שונות, וכן יש לה שימוש בציורי ילדים. בדרך כלל

מיזם “מייקרים צעירים”

“המייקרים” הוא מיזם של חובבי טכנולוגיה, המספקים ומפתחים את סקרנותם המדעית והטכנולוגית באמצעות כושר דמיון פורה ויכולת מעשית בבנייה, תוך