כיתות רוקדות – עידו לייטנר, ה’2

כיתות רוקדות – עידו לייטנר, ה’2

תוכנית כיתות רוקדות זו תוכנית בה בנים ובנות רוקדים יחד ריקודים סלוניים, כמו ואלס, טנגו, רומבה, ומרנגה. לכל ריקוד יש מוזיקה משלו. למשל, לטנגו יש מוזיקה רצינית ולפולקה יש מוזיקה שמחה מאוד. המורה שלנו הוא אביחי. הוא מכין אותנו למופע שיתקיים מול ההורים. בהתחלה התאמנו בסטודיו שבבית הספר, אבל עכשיו לקראת המופע אנחנו מתאמנים באולם הספורט.  לדעתי התוכנית מלמדת דברים מגוונים וחשובים כמו למשל שיתוף פעולה זה עם זה, סבלנות כלפי חברים וכבוד. עבור אביחי, הכבוד הוא ערך מאוד חשוב ולכן הוא פונה אלינו בכינוי ליידיס וג’נטלמן. הייתי בטוח שיהיו ילדים שיתביישו, ובאמת בתחילת התוכנית כולם היו מאוד נבוכים, גם אני הייתי קצת נבוך… אך כולם שיתפו פעולה. היו במהלך התוכנית כל מיני סגנונות מוזיקה שלא הכרתי. הריקוד שהכי אהבתי היה הטנגו בגלל המוזיקה והרצינות של הפרצופים שעושים בזמן שרוקדים. הפרצופים הרציניים הצחיקו אותי, ובכל זאת נהניתי לעשות אותם ולרקוד.

איזה ריקוד אהוב עליכם?ילדים מספרים על פרויקט “כיתות רוקדות” מה הריקוד המועדף עליהם, ממה הם נהנים ומה הערכים שרכשו בשיעורים.
עמרי בן נון: “אני בחרתי בריקוד הסווינג כי אני אוהב את הג’אמפ (קפיצה). כשאני רוקד את הריקוד, אני מרגיש שמחה. הערכים שרכשתי הם: אלגנטיות, נימוס ואכפתיות”.
“בחרתי בריקוד הפולקה בגלל השמחה והקופצניות. הערכים שרכשתי הם כבוד למורה, כבוד לפרטנר (לשותף לריקוד) ונימוס”.
גל לוי: בחרתי את ריקוד הרומבה כי אני אוהב את צעדי הקופסה. כשאני רוקד אני נהנה! הערכים שרכשתי הם כבוד ועבודת צוות”.
רועי ספורטא: “אני אוהב את ריקוד הפוקסטרוט. זה ריקוד בו אני מרגיש רציני. הערכים שרכשתי בקורס הם רצינות ועבודת צוות”.
דותן זילברמן: “בחרתי את ריקוד הטנגו כי אני אוהב את צעדי הריקוד. כשאני רוקד אני רציני מאוד. רכשתי את הערכים של האלגנטיות וכן כבוד לזולת ולחבר”.
אתם מוזמנים למופע הריקודים שלנו ביום שישי.