
10 דברים הכי כיפיים לעשות בסופשבוע או בחופשה – רן שוורץ, ד’1
שלום קוראים לי רן שוורץ מכיתה ד1, ואני אספר לכם מה לדעתי הדברים הכי כיפיים שכדאי לעשות בחופש: 1.ללכת לטייל

המלצות תלמידי כיתה ד לצפייה בהצגה “האחים רייט”
רן שוורץ.: “אני רוצה לספר לכם על הצגה שהייתי בה עם כל הכיתה. להצגה קוראים “האחים רייט”. למי שלא מכיר

פתרון קונפליקטים בכיתה – יעל גדעוני, ב’1
בכיתה ב של שרה משחקים ולומדים בצורה חווייתית ויצירתית כיצד לפתור קונפליקטים כדי שיהיה לנו נעים יותר בחברה ושנדע להסתדר

שיעורי אנגלית שכבה ז’
במסגרת שיעורי אנגלית וספרות, בהנחיית מיכל רוזנברג, תלמידי כיתה ז סיכמו את החומר הנלמד בשתי פעילויות קבוצתיות בספרות ובאנגלית. בספרות

כיתות רוקדות – עידו לייטנר, ה’2
תוכנית כיתות רוקדות זו תוכנית בה בנים ובנות רוקדים יחד ריקודים סלוניים, כמו ואלס, טנגו, רומבה, ומרנגה. לכל ריקוד יש מוזיקה

ספר האלף-בית
גיא אופיר מכיתה א2 העביר פעילות לתלמידי הכיתה תוך הצגת ספריו של יהודה אטלס. כל ספר מוקדש לאות אחרת שמתארת

שיעור העשרה שפתית בכיתה ב’ עם המורה שני
המורה שני שילבה חריזה וכתיבה, החשובים לפיתוח שפה ומודעות פונולוגית, בשיעורי שפה. כל ילד המציא חרוז מצחיק בסגנון שטו”זים (שטויות

שיעור אמירים עם גלית אייזנשטיין – רן שוורץ, ד1
תוכנית אמירים היא תוכנית לימודים שמתקיימת בסוף יום הלימודים. אחד הקורסים נקרא: ״לעבור את הגבול״ בהנחיית גלית, המורה לערבית. אחד

מסיבת קמץ פתח – שכבה א’
לסיום הקניית הקריאה של הצלילים שנלמדו נערכה חגיגה גדולה בכיתות א. החגיגה כללה שלל פעילויות חוויתיות ויצירתיות במרחבי הלמידה: הכנת

שיעור מוזיקה בכתה א’ – בהנחיית שרית
תלמידי כיתה א לומדים מוזיקה בסטודיו עם המורה שרית. הם מאזינים למוזיקה קלאסית, מוזיקת עולם ומוזיקה ישראלית. הפעילות המוזיקלית מעודדת