
טיול שנתי שכבה ו’ – שחר קאשי ו’1
זו הפעם הראשונה שאנחנו נוסעים לטיול של יומיים במסגרת בית הספר. אני רגילה לצאת ליומיים של טיול דרך ‘הנוער העובד’

טיול שנתי שכבה א’
טיול שכבת כיתות א הטיול התחיל במסלול אביבי. הלכנו לאורך הנחל. ראינו צמחים כמו: תורמוס, רקפות, חמצוצים, סביונים ועוד. התאהבנו

פעילות גופנית בהנחיית שוקי
שוקי שלנו לא רק דואג לכושר הגופני של התלמידים ומכין אותם לתחרויות אלא מפעיל אותם בהפסקות בפעילויות שונות. בנוסף לאחרונה,

פעילות עם סבים וסבתות
ביום שישי הייתה פעילות מיוחדת לכיתות א-ב, בה צפו בהצגה של יוני ואלעד בנושא זהירות בדרכים. מיקה שמש מכיתה א’2

קוד מאנקי – ניקס בולוגולוב, ו’2
זהו משחק תחרותי שנועד לחשוף אותנו לעולם התכנות. המשימה במשחק היא לכתוב קודים, כך שהקוף במשחק משיג בננות בעזרת הקודים.

בריאות בראי הרפואה הסינית – שוקי חיימוביץ
הרפואה הסינית קיימת מזה אלפיים שנה, ורואה באדם מארג שלם, המורכב מגוף ונפש ומושפע מהסביבה בה חי האדם, כגון: עונות

שיעור צילום – עידו לייטנר, ה’2
במסגרת שיעורי הצילום למדנו על הצלם האמריקאי אדוארד ווסטון- יליד 1886,שצילם בין היתר, צילומי ירקות שהפתיעו בפרשנותו האישית, לדוגמא- צילום

שיעורי אמירים עם עמיר – שלי אופנהיימר, ה’2
השנה אצל עמיר עובדים בחקלאות. חלק מהילדים זרעו גזר גמדי קטן וחלק זרעו צנונית וגם בזיליקום. אנחנו מטפלים בגינה, משקים,

טיול כיתות ה’ בירושלים וסביבתה – עומר אופיר, ה’2
התחלנו את הטיול בשמורת המסרק. השמורה נקראת כך כי החיילים שראו את השמורה מרחוק, היא נראתה להם כמו מסרק. לאחר

סמינר עמיתים כיתות ז’ – שקד ליברנט, ז’2
בתחילת הפעילות התקיימה הרצאה בנושא אלכוהול, עישון ומסכים. לאחר ההרצאה המרתקת, השתתפנו בפעילות של בחירת משפט שהתחברנו אליו או חשנו